top of page

Toimitusehdot & Palautukset

Toimitusaika

​

Lähetämme arkisin ennen klo 14 tehtyjä tilauksia saman päivän aikana. Viikonloppuna tehdyt tilaukset lähetetään maanantaina. Mikäli odotamme poikkeamia normaaleista toimitusajoistamme, otamme sinuun välittömästi yhteyttä sähköpostitse.

​

Toimitustavat

​

Matkahuolto: 7,90 €

Posti: 7,90 €

​

Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostitse yhdessä linkin kanssa, jonka avulla voit seurata helposti lähetyksesi etenemistä.

​

Palautukset

​

Voimassa alkaen: [1.1.2024]

​

Haluamme, että sinulla on huoletonta shoppailua kanssamme, ja ymmärrämme, että joskus palautukset ja hyvitykset ovat tarpeen. Lue käytäntömme huolellisesti varmistaaksesi sujuvan prosessin.
 

  • Palautuksen oikeutus
     

Voit olla oikeutettu palautukseen 30 päivän kuluessa ostopäivästä. Ollaksesi oikeutettu palautukseen, tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja samassa pakkauksessa, jossa sen sait.

​

  • Palautuksen aloittaminen
     

Aloittaaksesi palautusprosessin ota yhteyttä osoitteeseen myynti@arczero.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä yksityiskohtainen syy palautukselle. Kun palautuspyyntösi on hyväksytty, toimitamme sinulle palautusohjeet ja tarvittaessa palautustarran.
 

  • Palautuksen postitus
     

Jos palautuksesi hyväksytään, olet vastuussa palautuskustannuksista, ellei asiakastukemme tiimi ole toisin määrittänyt. Suosittelemme käyttämään jäljitettävää postitusmenetelmää varmistaaksesi, että palautuksesi vastaanotetaan.
 

  • Hyvitykset
     

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, ilmoitamme sinulle hyväksynnästä tai hylkäämisestä. Jos hyväksytään, hyvityksesi käsitellään, ja se hyvitetään automaattisesti alkuperäiselle maksutavallesi 14 arkipäivän kuluessa.
 

  • Vaihdot

Emme tällä hetkellä tarjoa suoria vaihtoja. Jos tarvitset uuden tuotteen, aloita palautus (noudattaen yllä olevia ohjeita) ja tee uusi tilaus halutulle tuotteelle.
 

  • ​ Myöhästyneet tai puuttuvat hyvitykset
     

Jos et ole saanut hyvitystäsi määritellyn ajan kuluessa, tarkista ensin pankkitilisi. Jos et silti ole saanut hyvitystäsi, ota yhteyttä luottokorttiyhtiöösi, sillä hyvityksen kirjaaminen voi kestää jonkin aikaa. Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole silti saanut hyvitystäsi, ota yhteyttä meihin osoitteessa myynti@gomo.fi
 

  • Kysymykset ja yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautus- ja hyvityskäytännöstämme, ota yhteyttä osoitteeseen info@gomo.fi. Asiakastukemme tiimi auttaa mielellään.

​

​

bottom of page